HTML

Nyúl négy keréken

Nyúl, az 1967-es 1300-as Bogár kalandjai velem, velünk, akárkivel. Móka, szívás, szerelés, ármány és kirándulás.

Friss topikok

  • Trau_es_Nyul: @Sparhelt: Volt ott más is, köszönöm! Késő este volt már. ;) (2013.12.21. 12:36) Egy családi koloniál
  • Trau_es_Nyul: Újabb képkupac walaki gépéből: picasaweb.google.com/bbbarna/TavasziRajzas2013 (2013.04.07. 07:48) Tavaszi Rajzás 2013
  • Trau_es_Nyul: Napsugarast! Jövünk. Addigra csak összeugrik, aminek össze kell ugrania... ;) Üdv! Trau (2013.04.06. 21:19) Látogatás a műtőben

Címkék

1101 (1) 1967 (1) 1968 (1) 2013 (3) 2014 (3) 2015 (1) ablak (2) ablakmosó (3) adalék (1) after (1) akkumulátor (3) alvázszám (1) antenna (1) árok (1) átíratás (1) ausztrália (1) balatonkenese (1) barna pötty (1) benzin (2) biztosítás (1) bodza (1) bolond rajzás (1) botond-bolics (1) buggy (1) caola (1) CD (1) chinchilla (1) Colonial (1) Csabi (1) család (1) csapágy (4) csere (1) csevesznye (2) cseveszyne (1) csikós (1) csúcsforgalom (1) dávid (2) dezső (1) duna (1) Eger (1) ékszíj (1) elsősegélyláda (1) első út (2) esztegrom (1) esztergom (1) évértékelés (1) évzáró (1) fabia (1) facebook (1) felkészítés (1) fényképek (1) fényképezés (4) fényszóró (1) ferihegy (1) film (1) flattini (2) fotózás (1) frici (1) führer (9) fűtés (1) gumi (1) gurulás (1) gyári (1) gyártás (1) hajnal (1) hiba (4) Hogyan tovább (1) holdvilág (1) hungaroring (1) index (1) javítás (11) JC (1) jégoldó (1) Jezewsk (1) karácsony (1) karbantartás (1) Karesz (1) kárpit (5) kerékcsere (1) kiegészítő (1) kirándulás (3) kisnyúl (1) könyv (2) kötelező (1) kumho (1) L70F (1) lagzi (1) lazlow (6) légszűrő (1) lelet (1) lobakon (1) Lobakon (1) lost&found (1) motor (2) motorszám (1) munkába járás (1) műszaki (1) német (1) NGA (1) nyúl (35) nyúl úr (19) oldtimer (1) ólompótló (1) őszi (1) otthon (1) pécel (1) ponton (1) pontonmercedes (1) ponyva (1) pörkölt (1) pótkerék (3) pótkulcs (1) pre (1) protheus (1) P 114 (1) rajzás (5) rángatás (1) restaurálás (1) retropartyzánok (1) sebességváltó (1) skoda (1) szelep (1) szerelés (8) szerviz (4) szilveszter (1) takarítás (6) találkozó (2) tartály (1) tavasz (3) tél (1) tömlő (1) törzskönyv (1) totalcar (1) túra (2) újév (1) urkunde (1) USA (1) váltó (1) villány (1) vizsga (1) vonulás (1) vredestein (1) VW Bogár - Legenda születik (1) Wieslaw (1) wolfsburg (1) Wolksvagen (1) zertifikat (2) Címkefelhő

2013.10.03. 22:47 Trau_es_Nyul

Meleg helyzet

Gyönyörűen ragyogott reggel a nap, s kellőképpen hideg is volt, így minden készen állt egy régen tervezett tesztvezetéshez. Nevezetesen: van-e fűtés Nyúl úrban? A kérdést gyorsan megválaszolva: van bizony.

 A mai tesztvezetésnek volt három másik oka is. Egyrészt már két hete nem mozgott a Bogár és úgy gondoltam, nem árt megmozgatni az öreg vasat. Másrészt be kellett szállítani két nagy kartondobozt a munkahelyemre, tisztasági festés miatt szükséges összepakoláshoz. Ugyanonnan pedig haza kellett hoznom az öltönyömet, melyben vidám felkonfokat mondok néha a kamerába: nem, nem adok linket a felvételekhez, akit érdekel keresse meg. :) Harmadrészt pedig tegnap megpróbáltam BKV-zni a melóhelyemre: nettó két óra volt, köszönhetően a Bécsi úti végállomástól a Honvéd Kórházig lépésben araszolgató 1V pótlóbusznak.

IMG_0355_450.JPG

 Úgyhogy ma reggel beültem Nyúl úr patinásan illatos belsejébe és a Szentendrei út – Megyeri-híd – Váci út – Dózsa György út útvonalon berobogtam a szerkesztőségbe. Végig kellemes forgalom, csak az Árpád-híd pesti hídfőjénél lévő felüljáró utáni lámpánál sűrűsödtünk be 5 percre. Szinte végi a maximális megengedett sebességgel tudtam autózni. Időben ugyanannyi volt, mint egy szokványos, az Árpád-hídon át történő beautózás, kilométerben hattal több, de ez kit zavar?

IMG_0356_450.JPG

 Indulás előtt tanulmányoztam a netről letöltött, angol nyelvű gépkönyvet: tekerők, kallantyúk. Mit hová, mikor mi történik. A dolgot nehezítette, hogy az előző Bogaram, Csevesznye, szétrohadt küszöbének köszönhetően minimális fűtési potenciállal rendelkezet. Soha nem felejtem el azt a mélytéli Budapest-Szeged retúrt, az öltönyhöz illő, vékony bőrcipővel. Brrrrr. Ja és meg is bírságoltak tiltott helyen parkolásért, nem volt meg az 5 méter a saroktól számítva. Remek konferencia volt amúgy...

IMG_0359_450.JPG

 Szóval sok tapasztalatom nem volt, mit kell(ene) éreznem, ha működik a fűtés. Már az indulás után derült ki az extra nehezítés: az ablakon besütő napocska pillanatok alatt kellemes meleget teremtett az utastérben. Sebaj. A Megyeri-hídon kiálltam gyorsan a leállós sávba, mert a telefonom leesett az anyósülésről az ülés alá és hát féltettem egy csöppet. Meg így fényképezni is nehéz lett volna. Aztán a jól belátható, biztonságos hídon jöttek a tesztek. Meleg elöl, meleg hátul, a két szellőző is működik. Minden patent. Nem mondom, nem trópusi hurrikán jön elöl, de érezhetően mindenhol működik minden. Újabb kövér pirospont a 46 éves öreg tepsifülesnek...

IMG_0366_450.JPG

 A Váci úton fotóztam egy szép, fekete vasat, Pásztor Classic-os rendszámtáblával. Ő is nézett engem, én is őt, kölcsönös elismerés. Pedig szerintem neki hengerenként volt minimum kétszer akkora teljesítménye, mint Nyúl úrnak fénykorában. :)

IMG_0364_450.JPG

 Majd’ elfelejtettem az extra indokot a tesztvezetéshez: Bogarazni jó. Pedig ez a lényeg, azt hiszem.

Szólj hozzá!

Címkék: nyúl fűtés csúcsforgalom cseveszyne


A bejegyzés trackback címe:

https://nyulnegykereken.blog.hu/api/trackback/id/tr465550723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása