A jegyzőkönyv kedvéért szeretném összeszedni, mi is tartott ennyi ideig. Nem lesz túl nehéz, hiszen szokás szerint pontos elszámolást kaptam Führer Zoliéktól, le is fűztem szépen.
Ugye az alaphelyzet az volt, hogy zúg a nyelestengely csapágya, menet közben erős hangja volt. Ha kinyomtam a kuplungot, a zúgás megszűnt, s erre a hibára korrekt módon az eladó is felhívta a figyelmemet. Na nem mintha a próbaúton ne lett volna azonnal észrevehető, de így kerek a történet, nem is érzem magam átverve. Meg hát eleve egy 1967-ben gyártott autónál irreális elvárni a hibátlan működést. Na azért most már erősen közelítünk felé... ;)
Mivel a motor és a váltó úgyis kiugrott az autóból, arra kértem Zoliékat, hogy azt, amihez ennyire szét kell kapni a kocsit, csináljuk meg most. Na, ebből lett egy motor és váltó ki/beszerelés, egy váltó nagygenerál csapágycserékkel, két hátsó lengéscsillapító cseréje (ezt a téáli üzemszünetre terveztem eredetileg, de ha már, akkor inkább most), két hátsó gumi fékcső cseréje, főtengely szimmerning csere, motorolajcsere. Bónuszként a négy felnin gumicsere, centrírrel.
A váltóban egy (most felújított) híján az összes csapágyat cseréltük, váltóolaj, tömítések magától értetődőekk. Két új hátsó lengéscsillapító, 2 kerékcsapágy tömítőkészlet, főtengely szimmering, egy féltengely gumiharang (Skodáé volt az egyiken), egy gázbowden a kiszőrösödött régi helyett, 2 hátsó gumifékcső.
Szóval ez volt nagyjából a végeredmény és szavamra, bár a javítás időtartama idegőrlő volt, a végeredmény magáért beszél. Kiválóan vezethető kis dög lett Nyúl úr, öröm minden, benne töltött perc. :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.