Lazlow-éknál nagy az öröm és a boldogság: megjöt Frici Urkundéja. Ebben az áll, hogy Bogara derék acéltepsifülesemnek szinte ikertestvére lehetne (eltekintve a fekete belsejétől). Egy pöttyet idősebb is, hiszen Fricit 1967. augusztus 16-án építették, addig Nyúl november elsejei születésű. S persze nekem van kelet-európai extracsomagom, úgyis mint megerősített váltóház, zárható motorház-tető és kormányzár. S ami a legfontosabb: a közös szín, L 70 F Chinchilla. Külön öröm, hogy Friciben is a saját, gyári motorblokkja ketyeg, mint Nyúlban.
Chinchilla Commando!
Akkor ez eddig a harmadik, ilyen gyári festésű, 67. második féléves Bogár, hisze mint Pécelen, a tatabányai bogarasok jeles képvielőivel (úgyis mint TBK001 és vPerecz) beszélgetve kiderült, hogya klubból néhány éve eladtak egy csincsillaszürke, piros belsős, 1967 második felében gyártot autót, mely elméletileg ottmaradt Tatabányán.
A sok jó hír melett egy elretentés: ezért ne használd Bogaradat télen.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.